Фланець карданного валу – це дуже важливий елемент механізму. Він розташований у місці кріплення карданного валу до провідного мосту. Технічне призначення будь-якого фланця однакове – він служить саме тією частиною конструкції, за допомогою якої відбувається з’єднання з іншим вузлом. Зношування фланця карданного валу не рідкісна несправність. Це пояснюється тим, що посадкові отвори хрестовин схильні до підвищених навантажень.
Заміна фланця в РемКардан
Якщо потрібна заміна фланця карданного валу, то сміливо звертайтеся до сервісу РемКардан у Києві. Досвідчені майстри за допомогою якісного обладнання проведуть діагностику, виявлять усі поломки кардану та запропонують найкраще рішення для усунення проблеми. У нашій майстерні є фланці для різних марок і моделей авто. Вони поставляються комплектом (парою), а також разом із хрестовиною. Це сприяє оперативному виконанню ремонтних робіт будь-якої складності.
Щоб залишити заявку на заміну фланця, зв’яжіться з нашим менеджером за контактами на сайті. Своєчасний ремонт допоможе уникнути дорогої заміни всієї карданної передачі. На проведені роботи надається гарантія!
Як уникнути поломок?
Щоб уникнути серйозних поломок фланця кардана, автовласник повинен стежити за станом елементів:
- Необхідно регулярно перевіряти затягування болтів. Моменти для різних ділянок і модифікацій не однакові, тому або користуйтеся інструкцією та динамометричним ключем, або хоча б затягуйте все вщент.
- Потрібно періодично змащувати шарнір. Навіть якщо це хрестовина, що не обслуговується, і додаткове змащення не потрібно, це допоможе захистити метал від корозії.
- Слід контролювати цілісність та геометричну точність. Деформація щік і зношування порушує правильність розташування хрестовини, викривлення посадкової частини знижує надійність з’єднання, а до чого призводить руйнування центрувальних елементів, ми згадували трохи вище.
- Не допускається використання ударної техніки при монтажно-демонтажних роботах, а також «колупання» сталевим інструментом у вушках вилки.
Несправності та деформація фланця
Характерною несправністю вилки-фланця може вважатися зношування внутрішніх діаметрів вушок, що цілком зрозуміло специфікою роботи. До певної величини (вказується автовиробником та виробником кардану) допускається ремонт-відновлення за рахунок установки компенсуючих втулок. Але за перевищення норми буде потрібно заміна деталі.
Те саме можна сказати про другу за частотою несправність – деформування щік. При незначних викривленнях можна виправити на верстаті. Технологія відновлення отворів кріплення більш складна і не завжди рентабельна.
Пам’ятайте, що в разі серйозних пошкоджень краще замінити одну деталь, ніж кілька, які можуть вийти з ладу через ненадійні комплектуючі.
Ціна на ремонт карданного валу
Найменування послуги | Ціна |
---|---|
Заміна підвісного підшипника | Від 300 грн |
Балансування карданного валу | Від 500 грн |
Відновлення вушок вилки | Від 400 грн |
Заміна шруса кардана | Від 300 грн |
Діагностика карданного валу | Безкоштовно |